【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/22/2005

學校旅行日~~

今日學校旅行,地點係大棠郊野公園,很可能是我於李中的最後一次集體活動,所以今次真係心無雜念,只係一直諗住玩~~ 一開始就燒野食,食左唔多野,但係就燒左兩塊我認為係最正的雞扒黎食~ 食完,同人地踢左陣波,就玩數字球~點知三鑊,輸左,俾人當龜黎掟.... 之後就係全班的集體活動,玩集體遊戲~~玩得好投入,好享受,最後得亞軍...回程中途,問人地借左部數碼相機留影,最後全數相片被胡裡胡塗地刪除了.... 今次旅行,要向多位同學道謝,一直以來,感覺上我在5e裏得不到知心好友,這次同學們都跟我玩得很投入,令我感覺得很溫暖,很有親切感~~突然不想離開5e這個大家庭,可以一如以往一起讀書,一起玩耍,一起參加比賽,一起分享成果...始終,現實是殘酷的,會考的來臨,拆散不少像我們一樣的同班同學,只好珍惜眼前的人、事或物,將來才後悔便來不及了...

0 Comments:

發佈留言

<< Home