【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/24/2005

水庫鬥波~~

水庫鬥波~~ 10:00去到,人地book左場同我地鬥波~~仲有個女仔,係澎馬流浪的青年軍,試過學校一個人入廿幾球... 開波果陣用4號火車頭黎踢,個波好鬼輕,個個都就住黎踢,結果開頭連輸幾分,之後換波,即刻連入幾球追番晒,跟住就梅花間竹咁一隊一兩球,鬥完之前,我有球推過2個人,諗住射,點之佢從後鏟跌我,  仲話係我出腳慢,邊有人咁茅架,最後無心機踢,輸多幾球就唔踢喇...轉場同之前一齊踢麥當勞果d鬥波,玩射龜,輸2:3,佢地好好人,最後無射到我地~~同之前果d茅柴完全唔同,好似之前的一篇作文題目:人的際遇真是時好時壞啊! 返到大窩口,家俊即走,諗住去佢屋企叫佢攞個波黎踢,點知上到佢屋企,佢阿媽勁兇,直頭爆晒粗, 仲諗住開門打走我地,最後我地走左,去5人場踢。去到見到阿華同阿叔,一齊踢,踢到5點幾,係果度我地完全係稱霸!(因為對住d細路) 去番7人場見到久違了的飛機仔,同班茅柴,照踢,有贏有輸,但係因為踢足全日,好累,最後6點幾就番左屋企lu~ 唔想再同家俊踢波,佢勁狗,攞晒d新波番屋企,又唔肯俾我地踢,唔理呀,總之以後有乜著數全部都唔預佢!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home