【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/10/2005

返唔到大陸...踢左2次波...

今朝8點半起身,去左7人場踢波,
因為叮噹同佢可風果d fd黎踢波呀~~
去到又見到阿房同佢既fd,雖然唔勁,不過佢地唔夠人,就幫佢地啦,
可風d人又係唔勁... 我屈下佢地機咁啦,正,haha~~
11點go home,之後發現回鄉証原來係今年過期...
我個妹同我一樣喎,咁我地2個就唔使返lu...
之後叫佢幫我買早餐食,食完就打機,睇多次「明日之後」,好睇!
跟住去鋪頭幫左半個鐘手,幫完就搬埋ps2上小肥home~~
海豚打黎話係mk,叫我陪佢&d fd去食野,
小肥同我都唔去,因為我夜晚要湊住個妹...
阿廖、臭汗都黎打,玩到7點半走,返到home,
原來阿姨係度,唔使湊個妹喎... 又去左踢波...
有班人勁串,臭汗又撩起佢地把火,就同佢地鬥,
因為有小肥係度,所以最後我地贏得多d,yeah!
11點go home,聽晚唔多想踢波喇...

2 Comments:

  • 你說:
    其實我諗我估到你係邊個架...
    你不如同我做筆友丫~
    我有e-mail架~
    你應該知既,
    就算唔知,
    你都應該知道去邊度可以搵到架~

    我回答:
    你知不知我是誰?
    猜中有獎!!

    By Anonymous 匿名, at 6:24 下午  

  • 其實我真係估架咋...

    mandy果d囉...

    By Blogger 【海狗】, at 5:52 下午  

發佈留言

<< Home