【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/20/2006

比賽又和,軟硬整蠱電話搞笑!

今日本來係諗住去打bowling架!
點知今日果間野無開喎... 搞到去唔成lu...
結果咪又係home打左一日機囉...
好彩今日有helen陪我~
佢無出街,咁就同我打yahoo桌球,點知我地d分差距太大,
我贏左十幾鋪先贏到2分... 佢贏我一鋪就有32分... 啞晒!
之後又玩msn果d game,到7點幾就出去喇...
同阿廖一齊,搵埋阿文果d係大圍食野,
佢地係咁講以前軟硬天師果d整蠱電話,講到勁好笑~~
笑完就去球場,落雨都要比賽... 我打後備... SHIT...
人地唔齊人,踢少個,好快就俾阿文入波先~~
之後人地齊人就五五波喇,好彩我地捱到上半場唔失波~~
不過下半場無耐就俾人地角球追平... 又係死角,黑仔又無得撲...
我入替阿廖,一落場就射波,不過第1下起腳撻Q...
跟住接2連3都係我地既攻勢,可惜都入唔到波!
仲要有球俾我搵到位遠射,可惜又中柱... 唉,無運!和波收場...
返到home就search軟硬d整蠱電話黎聽,笑到我郁唔到!

0 Comments:

發佈留言

<< Home