【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/14/2006

剪頭髮,踢波,去阿邦屋企

今日係home溫physics,
晏晝諗住剪頭髮,就同臭汗、阿廖出去荃灣,
去到又見到好多人喎,就諗住夜晚剪,去踢波先,
換衫去5人場,又有阿華、阿叔,d人唔勁,
李惠理果d都黎左,同佢地鬥,佢地好似又勁左d...
出晒勁果幾個同我地踢,我地五五波咋...
我俾臭汗撞到下個心口,有d痛...
踢完又返屋企換衫去剪頭髮,我果個髮型師幫我剪左勁耐...
ok好睇~ 之後去銀龍食晚飯... $42,好貴!
食完就去左阿邦屋企睇波,曼聯踢到無後防既...
之後睇利物浦對熱刺,好好睇,2隊有攻又有守!
我同阿邦打winning,又用畢爾包,又win 3:1~~
睇到1點就返屋企lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home