【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/29/2005

缺點一個...

原來唔記得去「留堂班」要記缺點架....呢個缺點可能令我係搵學校的時候遇到阻滯....頭2堂a.maths,做模擬測驗,有幾題唔識做,但係都幾好~~2堂英文,present「整容」,我地組由我同梁勇做,唔係好識講,但miss O 讚我地good~電腦,梁澤霖老師話會考功課最遲星期二交,努力~中文,簡sir無番,又係梁澤霖老師代堂,又做工作紙,但係今次要收番,做唔晒...lunch,得我、阿迪同梁勇出去食,見好耐無去哈迪斯,特登食番次,點知d野食貴左,又無咁好食,蝕左...physics,無特別野,只係提我地補課...a.maths,講番今朝做的數,同埋問下有無人需要見家長~~2堂bio,測驗31題mc,好似arm左好多,但其實無乜溫書,只係用常識去答~~放學,補番去「留堂班」,好乖仔咁做英文作文~~留完堂番班房,好多個都未走,幫人寫下紀念冊,傾下計,講下笑咁,好開心,係咁講周星馳d戲的對白,之後仲唱歌,好搞笑~~plan左星期日又去荷蘭豆屋企,好野,又可以一班人玩,一班人癲lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home