【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/17/2005

舅母&表姐黎左 + 踢波

今朝11點起身,得到一個消息:舅母&表姐&阿公阿婆黎...
自己去食早餐,食完就聽歌&打機,1點佢地黎到...
又去食野喎... 搞錯!?上一餐都未落格...
去「金輪」飲茶,叫左好多野,又要夾硬食喎...
亞斯理終於又有波踢喇~~ 我叫阿廖叫埋d人去...
去到,落微雨,夾埋晒,拉多4個細路先夠12個人...
鬥波,唔多想郁,4日無踢過,有d辛苦...
去左買野飲,見到老林果d,就決定去5人場~~
亞斯理果d都走人lu... 6點就走晒...
去到5人場,跟隊鬥波,輸左要跑圈喎...
我地第1場輸左... 跑左1個圈... (實際上係行左1個圈)
第2場開始,場場都win,有1隊唔識既,我地都win佢地~~
踢到差唔多8點,輸左,不過都走lu,所以唔跑...
又出街食飯,又係「金輪」... 可惡丫...
叫左8碟野,無碟似樣既...
龍蝦又多殼,d雞又好似隔夜咁... 總之無啖好食啦...
波波拎番d碟俾我喇~~ thanks~~
今晚要做廳長,打地鋪,希望無蟑螂陪我啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home