【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/12/2005

睇mandy + 踢波

7點起左身,去海濱踢波,江生叫我去跟操...
去到都係幫下手咁,無鬥到波,只係射波,好慘呀...
返到黎就去奧海城睇mandy,
約12:15,我11:30就到左,唯有自己行下商場先...
之後力哥黎左,等到齊人就去企... 個show 2點先開始...
好多星呀,巨基、千嬅、kenny、方力申...
到mandy黎都差唔多1:30,我都有份舉牌呀...
仲要係同力哥舉最大的「雅文」2個字...
mandy見到我地呀,仲同我地揮手呀~~
佢同阿don上台合唱《我蠢我認》,
d fans(除了我)又大叫,又唱埋一份,不過好搞笑~~
佢地唱完就走lu,有個fans想送個親手既的蛋糕俾mandy架,
不過mandy走左,要麻煩力哥拎去太子俾mandy的爸爸...
跟住我返大窩口踢波,不過又無人,去葵芳踢,
去到有班唔勁又ok茅既同我地踢,有贏有輸啦...
之後阿叉果班又黎左,仲有班阿廖樓下踢開果d,跟住鬥波,
格食格,我地輸俾阿叉,阿叉輸俾雞場陀地,陀地又輸番俾我地...
踢到7點幾,陀地果班贏到我地喇,咁我地就搭的士走lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home