【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/11/2005

踢波(雞場 → 林士德)

今日係端午節,不過無去游水,都係揀左去踢波...
朝早起身睇電視d爬龍舟... 好似d無聊阿伯咁...
1點上雞場,raul果d約左踢波,去到好曬,
等左好耐先6打6,我踢左2分,d人就話走,好似無踢過咁...
同阿廖、家俊落林士德,李炳果d有人踢喎...
去到真係有好多人,有幾個係李賢堯A grade校隊,
識左2個,13號叫阿峰,15號叫阿健...
阿健個樣睇落都幾似阿don喎...
鬥波,有3隊咁多,我同埋阿峰、阿健果d一隊,同d人都唔熟...
不過踢落都ok,長勝,係踢到累先輸... 我有入波,唔靚既...
之後同番自己人1隊,得5個,又拉埋阿峰、阿健,
勁野,幾好踢,係後防有d散,但係攻勢好流暢,贏左幾場~~
踢到佢地2個走,李惠利果d又黎,拉左我同阿廖2個對d阿叔...
都唔係咋,我地入波先,靠我斬d靚既過頭波咋~~
之後果分我又打左前,都唔係咁arm踢,最後輸左,就走lu,
7:00,搭的士go home,因為要食晚飯做節呀~~

數數圖中,究竟有幾多人? 12 or 13?

0 Comments:

發佈留言

<< Home