【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/22/2005

見左ahy 2次呀!仲有合照~

唉呀... 壞消息呀...
roma果個禁止一年買賣球員既決定原來維持原判呀...
仲要係即時生效呀... 死喇...

今日去左會展,睇書展呀~~
原來我家姐都係果度賣書喎...
$20入場費,都幾多人,不過都幾抵,因為超多書睇!!
d書又平喎~~ 有d仲$10就有交易~~
好大呀,有3個hall呀! 真係大開眼界!!
行左好耐,睇到咁上下,搵下蔡汶家本書有無得賣,
叫homemade,細細本,$38.4,
不過我無錢呀... 唉...
之後去睇個function:太陽閱讀Teen
蔡汶家都有份呀! 仲見到關心妍、張繼聰、梁宇欣...
不過只係開幕禮,無唱歌呀,有少少可惜...
幫ahy影左好多相呀~~
有遊戲玩呀,ahy送本homemade出黎,
問問題,答arm就有喇,問本書邊個寫架喎...
不過我唔夠膽答,因為要上台架...
最後ahy走果陣,幫佢影左張大頭~~
go home,交埋電話費之後返學校清locker,
無鎖匙架,不過上次無用鎖匙,都開到個鎖,
諗住今次都得啦,點知失敗左... 白走一趟了...
返到黎,食埋晚飯,就去林士德喇...
去到,阿廖都到左喇,小肥練緊lu~~
今堂要跑圈先... 主要叫我地練盤球的技術~~
之後又有波鬥,又對阿sir,今次我表現下自己,
係中間扭幾球,又分下波咁,總之算爭波踢啦...
同阿廖買野飲就自己去灣仔喇... 睇ahy呀~~
今晚佢係「中環藝穗會」有live show!! 正!!
早左少少到,要等埋個fd先敢入去...
近距離見到ahy呀~~ 不過都係唔敢同佢講野...
不過就識左佢個經理人rani,之前都有同佢icq架~~
condor到左,同佢一齊入去,坐左係個角位度呀...
阿ahy出場!! 唱左好多歌,仲有首係EP入面無架!!
真係好好聽! 我仲幫佢影左幾張相tim!!
之後我仲有同佢影合照呀~~ hehe~~
當然,我都有幫condor啦~~ 佢都有同ahy合照~~
又傾左陣計既~~ 都對ahy了解深左喇~~
聽埋另外幾隊band表演先走,唔好蝕丫嘛~~
因為要買飛入場架,成$80呀!
走果陣已經凌晨1點lu,無地鐵搭...
得番$24,係中環,都唔知可以搭咩車走...
condor超好人,帶我搵車搭呀!!
帶左我搭巴士去灣仔,之後搵有無通宵小巴直接返到大窩口,
點知無,佢又同埋我一齊搭車去旺角,
再帶我去到朗豪坊搭小巴返大窩口...
真係好在有佢,係的話唔知點返屋企呀...

0 Comments:

發佈留言

<< Home