【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/17/2005

睇mandy + 踢夜波

都係咁啦,差唔多12點醒囉...
即刻去食早餐,因為無乜時間剩喇!!
食完,阿廖打黎,佢又入屯門喎~~
不過我地唔同路呀,佢去蝴蝶灣燒野食,
我就去屯門市廣場睇mandy function...
今次帶埋相機& mp3去,搭巴士果陣就一路聽住mp3...
去到,唔識路,亂行,之後睇牌,卒次都俾我去到~~
今次得mandy同阿deep,無左阿don,感覺怪怪的...
嘉賓開始坐上台,之後每個人講d野咁,
我無乜心機聽,因為掛住影mandy嘛...
之後mandy佢地做評判,d義工上台比賽,
有人唱歌、有人玩雜耍、有人跳舞咁...
點知阿don突然出現!!
之後上台同mandy合唱《我蠢我認》,又到我地嗌歌lu~~
唱完就去後台搵mandy傾計、合影,
我本來有合影架,不過幫我影果個手震,矇左呀... 嗚嗚~~
去停車場等,今次mandy好快就上左車,就走左lu...
搭返巴士出荃灣,再行返大窩口...
今晚出街食,佢地又話踢波,我就換波衫去食喇...
又叫「西檸炸雞」黎食,無《龍記》咁好...
食完就拿拿聲走左球場,仲以為我係最遲啦,
點知去到得阿邦、奧雲2個人到左...
等到齊人先跟隊,又有大窩口鋼龍果隊...

神奇4俠 : 阿廖、我(海狗)、阿邦、小肥
 事緣1 : 角球攻勢,個波彈返出禁區頂,
       阿廖狂抽,個波急勁到直飛遠柱入網,神奇嗎?
 事緣2 : 我擲界外球入禁區,奧雲漏頂,
       marco撲高左個波,之後入左,神奇嘛?
 事緣3 : 今日連阿邦都有入波,
       不過我地全部人都唔記得球波點入架喎,神奇嗎?
 事緣4 : 小肥本來話踢波,之後放人飛機,
       仲要咁arm肚痛喎,你話神唔神奇喇...

我地踢左好耐先輸,果陣已經贏左差唔多5、6場,
我自己都入左波,仲覺得自己射門又準番喇喎~~
不過人地2隊都有個鋼門,好難先入波架...
last果場太累了,踢左一半就走喇,因為有人大腳踢左個波出馬路...

p.s. 有好多人都搭左今晚既飛機去New Zealand喇~~
     祝佢地一路順風,有個美滿的旅程~~

1 Comments:

  • 神奇4俠 : 阿廖、我(海狗)、阿邦、小肥

    好正啊!!
    睇完狂笑中...哇...哈哈...

    By Anonymous 匿名, at 12:03 下午  

發佈留言

<< Home