【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/15/2005

亞斯理踢波(細肥黎左)


  ↑ 支持蔡汶家清新、舒服的音樂!

又係咁啦,好遲先起身囉...
都唔知使唔使返去上training,
佢地又無打黎叫我返喎,都係唔返喇...
真係好悶架,日日係home打機...
今日有亞斯理,本來無人去踢架,
之後小肥一聽到阿阮帶埋細肥黎踢,就好雀躍喇!
即刻換衫黎踢,仲叫埋阿廖佢地tim...
計埋我地有3隊,又係跟隊踢啦~~
之後我面對細肥,佢想過我,幾次都過唔到,haha~~ 好開心!
都唔想打喇... 因為又係有贏有輸咁...
今日都射左靚波既~~ 禁區頂撞射,近柱死角中楣底入~~
細肥真係幾勁,射門又大力、又準喎...
之後我地自己上5人場,有大窩口鋼龍果班喎...
又同佢地鬥囉,好過係7人場鬥,
因為都只係55波,無話邊隊特別勁...
之後佢地走,到金貓細佬果隊黎左,
無力都同佢地踢,因為佢地明顯地唔勁啦~~
俾我地係咁玩,炒到佢地丫~~
之後我好累lu,唔踢,3vs4,我地都無輸蝕,只係俾佢地破左蛋...
走人,去到7-11,大鼻妹果班真係好煩,拎左我地個波...
最後要叫阿Tim幫手拎番...

0 Comments:

發佈留言

<< Home