【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/12/2005

趕功課...

尋晚勁正,晚餐叫pizza食!
之後去左美孚踢波,個場好大,而且大家都踢得唔係幾好,
最後輸0:1,我仲要有一下射波果陣落腳落得唔好,
足踝條筋有d拉傷... 希望快d好返!
今朝就7點先起身,要自己返,費事海豚又等我啦...
無乜特別野,係上堂有d眼訓...
諗住放學果陣去灣仔架,不過原來要考oral,
本來無乜野,差唔多到我果陣先有少少驚,
最後個演出麻麻地,都應該pass既...
返到home連海豚想同我msn都唔理喇,狂做功課,
趕晒d TAS佢,因為tmr要交晒!
之後又打番篇中文作文,好彩helen幫我print,thanks!
做到11點幾先有得訓...

0 Comments:

發佈留言

<< Home