【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/23/2006

考試全面敗北...

今日要返學lu,夜晚訓得唔係幾好啦...
連day幾都唔知,好彩問左dicky咋...
返到去,梗係對卷啦...
第1科要死既係applied maths...
全班竟然無人合格... 俾阿sir噴到一面屁了...
不過諗深一層,佢都係希望我地入到U而已...
份卷其實出返書果d,不過我都唔識...
小息覺得超凍! 買野食啦,不過輪到我果陣已經賣晒... 噢...
physics喇,比較有機會合格既一科...
果然,59分,不過dicky都66.5分喇...
老毛病,MC錯得多,長題目有d真係唔識...
講答案,不過講得好慢... 到落堂先講左15條咋...
lunch同阿傑、devil去粥鋪,好多人呀...
devil發燒,希望佢好快就無事啦,因為後日就係學校旅行喇...
last派pure maths,53分咋,
有一題錯加減號,白白無左6分... 演出一如賽前所料...
睇返又覺得真係唔係咁難做架咋,點解當時又唔識呢...
放學就同叮噹、dicky去買禮物,liuway過2日生日呀~~
叮噹今日個頭勁搞笑,飛起晒! 成個「超級撒亞人」咁!
搭地鐵果陣有個阿叔睇到都笑佢! 我地見到個阿叔咁就狂笑!!
睇左兼行左好耐,決定買條頸鍊喇,之後我又買多幾件衫就返屋企lu...
夜晚要執書,勁辛苦! download「征服」黎玩~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home