【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/27/2006

暴龍生日呀! 踩單車~

happy birthday to 暴龍!!!

今朝7點就要起身... 約左同暴龍、dicky、荷蘭豆去踩單車!
8點,第1個到,dicky算準時,之後荷蘭豆都到...
打俾暴龍,佢仲係home,話9點到...
我地行左幾間餅店,買左個靚靚芒果蛋糕,諗住係巴士上面食...
等到9點,仲未見人,打俾佢,原來仲係home... 即刻出黎喎!
我地去左打機先,玩「百萬大問答」,好難!!
之後暴龍到,搭巴士去沙田,係車上面慶祝生日,好特別,haha~~
去到就租車玩,$40個,踩去大埔,踩得好快,11點半已經到左大埔!
去返上次果間茶餐廳食野,咁arm做「九五之尊」,我想睇晒先走,
不過驚阻住人,就唔睇喇... 又踩返去沙田...
又係好快,2點都未到就返到沙田還車,踩得唔夠喉呀...
不過大家都好似好累咁,dicky返青衣,我地都返屋企喇...
download左謝安琪既歌聽,又幾正喎! support!!

tmr又返大陸lu,又打唔到日記喇...
sorry for成日keep住黎睇我日記既人...

0 Comments:

發佈留言

<< Home