【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/11/2006

學界贏2球出線,我都入波~

朝早8點幾就起身,去左葵芳「利口坊」食早餐,
之後過籃球場打籃球,有阿迪、kid、大鍾,
射左陣就2on2,同阿迪一隊,我都唔識打,梗係輸啦...
布魯狗之後黎左,玩左陣out,我就去青衣喇...
係葵芳mtr撞到黃礎豪,就一齊去喇,
去到青衣又見到阿袁、佳果、homing,唔知佢地做咩...
到左運動場,見返李兆基d舊隊友,佢地早已出線,呢場就「渣流攤」...
出埋tommy果d打前... shit! 最後佢地輸0:2...
到我地,對陳兆民,和都出線喇!
點知個球証係之前m記一齊踢波果個「插花王子」...
開頭俾人攻左輪,劉天龍都ok難mark,
之後佢地回氣,我就彈直線,黃礎豪又跑贏,膝頭撞起個波笠入左~~
過多陣,人地回唔切,石仔擲界外球俾我,我控一下就起腳,
個波曲墜,直拉遠柱彈地死角,haha~~
上半場贏2球,下半場踢左陣,同石仔有下碰撞,膝頭哥有d痛...
之後都仲有攻勢,可惜都係入唔到,不過贏2球都夠出線~~
贏波就go home打機喇,膝頭哥都仲痛緊...

0 Comments:

發佈留言

<< Home