【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/07/2006

唉.. 聯賽又輸喇..

尋晚睇《謎情家族》到2點先訓,
今朝起身有d唔想返學... 要早會呀...
個家教會主席講野好似搞gag咁,不過係搞爛gag,得阿迪笑...
2堂pure,好彩d功課做左係工作紙,無鬧我~~
physics,講左條wave既式,好似SHM果條咁...
小息無落去,偷雞係班房hea,haha~~
中化,吹水again...
2堂英文,又講尋日果份,轉字,勁難... d字好似從來都未見過...
lunch文華d野唔好食,去左粥鋪,見到叮噹姨丈,
點知佢一話請,阿迪就即時俾張單佢... 勁市儈喎...
去左百佳買蜜瓜奶「補倉」~~
2堂applied,其實未做晒功課,佢俾我地呢個星期內交~~
做d咩integrating factor...
唔係好明架,不過都做到既... 算啦...
last空堂,捉棋,校長上黎睇,唔俾我地捉...
叮噹俾我殘局我地玩,都無得破既!
放學回家see《謎情家族》again~~
叫pizza食,yeah! 7點幾出去踢波...
聯賽,諗住win架,踢左無幾耐小肥就執雞入波!
人地好快就因為單刀而追番... shit!
下半場小肥又有波入! 勁! 我地捱左好耐都未輸!
不過last個個都唔想追波,我跑左好多都無用... 輸番3球...
我其實好多射門,不過今日把握力好差,無球入,搞錯呀!

0 Comments:

發佈留言

<< Home