【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/12/2006

一年一度的家長日...

心情無咩特別,係有少少擔心阿sir會唔會亂講野...
9點半,阿爺就叫我起身,之後同佢去飲茶喇,
買左盒meltykiss,叮噹今日生日呀!
最可惡的係阿sir明知佢生日都要佢返學幫手招呼家長...
返到去,有好多人呀! 要等半個鐘先到我...
吹水,叮噹就分左盒朱古力俾大家食,又同英文miss傾計...
睇住阿dan俾4個大人圍住黎省... 好可憐...
(劉sir、黃sir、佢爸爸媽媽)
到我喇,8次欠交功課... 成績都ok,全班第9...
applied全班第1,haha!(因為得11個人讀...)
得科英文差d,36分,全級28,算係咁啦...
叫我踢少d波,入左大學先算喎... 你估我唔想咩!
下學期目標係英文都合格!
班名次:阿尤第1,大佬第2,叮噹第5,我第9,阿迪13,阿傑14
then go home打機...
之後同阿廖、臭汗落林士德踢波,又有智仔、阿邦、阿發...
阿邦、阿發勁係屎,係前面入唔到波,之後返後仲搞到輸埋!
我就入3球~~ 有2球笠死,肥蘇都要俾我笠,haha~~
唔係好累,去左葵涌廣場買野飲先返屋企...
點知沖完涼、食緊飯果陣阿文又叫我落7人場踢...
落囉... 開頭唔係好想踢,之後踢起條癮,又入左2球!
踢到11點幾先返屋企... 今日踢得好舒服~~
諗返上學期既事,好似真係唔夠比心機讀書...
過2日要開始發力溫中文喇! 會考要過左先! 先再講入大學既事!

0 Comments:

發佈留言

<< Home