【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/30/2005

笑死我喇~~

唔使番學,10:00先起身,打左陣機-winning8,跟住食早餐,番黎就上網,同埋做電腦會考功課,3:30落去踢波,由於就快新年,好多球場都用作年宵花巿,包括葵芳、林士德、沙咀道,而大窩口有紅十字會,同埋有個藝術展覽,咁我地唯有上去5人場踢喇...都幾多人,差唔多有廿個啦,跟隊踢左一陣,係咁贏,之後小肥果d落黎,有贏有輸,踢到7點幾,累lu,走人,如常地去左阿波羅傾陣計,之後搞笑野發生喇:事緣有個男仔,好似好型咁,行入阿波羅買雪糕食,叫左一個價值$10的芒果味雪糕,阿波羅個阿姐就特登整個大d的雪糕球俾佢,佢買完就行左出門口,此時我地咁arm諗住走,咪都行出門口囉,咁arm呢個時候,笑料黎喇,果個男仔第一啖舔落去個雪糕球度,誰不知成個雪糕球從雪糕筒上掉下來,落左地上,佢無奈咁望住我地,好似仲好驚我地見到,會指住佢黎笑,我地就扮作若無其事咁認住唔笑,佢慢慢咁行開,步行至一個垃圾桶旁,將手上的雪糕筒丟進去,便行入百佳了...(可能入去再買過個唔會食到掉出黎的雪糕...)我地係咁笑,停唔到,仲全部衝番入去同個阿姐講,個阿姐都係咁笑,但係都順手攞紙巾,出去抹走店舖門外那芒果味雪糕球,笑完便各自各回家去了~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home