【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/02/2005

無題

今朝天氣頗冷,遲左醒,又爭d遲到!!7:50先出門口,由於一路都見唔到的士,只好一直跑,由大窩口跑到學校,最後無遲到,但係不停出汗,好似個奇人!!(全校得我一個咁既天氣都仲出汗)英文,有做compo,但係未抄落單行紙,miss O 俾我地聽日先交~~2堂電腦,辛苦左咁耐,就係等呢堂喇,交一份令眾人都折騰了很久的電腦會考功課~~好多人都做得差過我,咁都無咁驚~~餘下時間做mc,因為放鬆左,所以亂做...小息,食野,好凍呀....中文,講番d閱讀理解答案,arm左少少,好cheap,又要再溫番喇....2堂chem,叫我地自己溫番d野,無人傾計,搞到我一個人係到hea,又係漫長的等待(落堂)lunch,去滇園食,而家的服務質數越來越差!等左好耐先有人幫我地落單,又等左好耐先有得食,d野食又唔好食,d飯好隔夜咁,硬既,叫佢整西芹雞柳又唔整,以後唔去果度食喇....2堂a.maths都係做past paper,同埋派番前兩次的test results,maths佢計漏我1分,係32/40,正~~a.maths係43/60,比預期好lu~~2堂physics,對mc,傾計,佢話我地無乜時間剩,唔好再傾計,之後我地即刻收晒聲,留心聽講直到放學...放學,睇報紙,幫人寫下紀念冊,叫何淑瑩借部數碼相機俾我影相,之後個個走晒,得番我同荷蘭豆,我地傾左一陣計,講左好多心事同想法,好開心,荷蘭豆都幾健談,其實佢都好想同大家傾下計,只係唔係咁熟,唔知點開口,無乜話題啫...之後一齊走,搭34番屋企,仲應承左佢星期五幫佢約人踢波~~同埋星期日可以上去佢屋企玩!!好開心~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home