【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/04/2005

踢波踢到好累...

今早如常地上學去~~2堂physics又係聽一d書傾一d計咁...bio,搵唔到本書,講進化論,又問我地信唔信,其實我信的,因為由細到大都覺得人同猩猩有d關連...(ps: 上一堂bio mrs yip show左d化石展覽的相俾全班睇,入面有佢個樣...笑死我~~)小息,用$5買左5件春卷係課室食,俾人地搶左4件去,最後我剩低1件食咋...2堂maths,做99年past paper,a part易到嘔茄...chem,唔理佢lu,寫liuway的紀念冊~最尾落堂果陣個黑板都仲係好多字...lunch,上西村食,食極都唔飽,可能因為凍啦2堂英文,叫我地做野,但係無理到,用晒黎傾計。2堂中文,講番閱讀理解答案同埋作文技巧,最後派張新春徵文通告,叫我地順手找錯處,果度個日期打左「二零電王年」,笑到我趴係度~~放學,留堂班,有80人,係locker搵番本bio書,走人時打俾阿廖問有無波踢,最後係有既~5:30去m記食野,因為金貓有六折,so去,食完就踢波~~同全完d人踢,好舒服,贏好多球,我都有入波~7點幾8點「大窩口聯」黎跟隊,同佢地踢...完全係一次體能上的大考驗,佢地踢法急進,腳法一流,走位靈活,節奏快速.....踢完真係累都趴係度....10:10番屋企,約好聽日同荷蘭豆踢波的事,真係熱切期待~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home