【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/19/2005

暴龍講見証呀!!!

今朝又8點醒左lu... 好唔掂呀...
同阿妹帶舅母&表姐搭巴士去阿公度... 之後同個妹搭返黎...
去鋪頭拉埋家姐茶樓,搵埋爺爺一齊飲茶~~
不過我食唔落野,只係叫左菜肉包...
本來去睇mandy活動架,但係暴龍誠意打動下,去左睇佢做見証...
1點去英皇,阿迪同liuway 1:35先到...
仲要一d悔意都無,好似奉旨遲到咁!!
等齊人就去楊屋道體育館lu... 阿聰都到左~~
去到唱左陣歌,就玩遊戲,「誰是拉登」、「扑傻瓜」,好搞笑!!
關湲明講見証,原來佢因為神而變到無咁自我,變到關顧別人~~
睇短話劇,潘廷做主角喎!! 好搞笑!!
暴龍做配角,又係好搞笑,扮驚,之後仲走晒音,笑死!!
睇完,到暴龍講見証,佢既家庭背景原來同我都有d似...
不過佢真係比我懂事好多!! 佢有個好好既媽咪!!
之後就俾時間我地自省過錯,寫低,
有專人會為我地祈禱,求神赦免我地既罪...
完lu,有紀念品,十字架鎖匙扣&朱古力~~
一齊行去愉景新城「滋味街」食野,
又係果d叉燒瀨,不過今次食左2碗,因為肚餓...
食完就搵地方做小組活動,我帶隊去左愉景屋苑入面個花園...
玩war game喎,分2隊,1隊攻1隊守,
攻果隊掂到目標物就win,守果隊就要守住唔俾人掂...
我地隊做守先,之後跑到一面唔乾既地下,咁就跣到...
膝頭流晒血了,但係又覺得唔係好痛咋喎...
玩到7點就同暴龍行返黎大窩口lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home