【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

6/20/2005

踢完波去游水~~

因為前2日無訓過好覺,今朝12點半先醒囉...
就開電腦玩,同人icq左一陣,睇係mandy d消息...
已經差唔多2點,先至去食早餐...
行行下見到老林,佢叫我踢波,叫我約阿廖果d...
都唔知食乜好,係咁行,行到美心,都覺得d野唔arm食...
橫掂都係,上埋百佳睇,d壽司都好貴...
買左2枝野飲就算... 返集興買烏冬食...
食完,差唔多4點先去5人場,無人喎...
原來阿廖、小肥、家俊都係阿波羅...
等到4:30先上返去,有人喇~~
鬥波,輸左又要跑圈,我地超勁呀!! 無輸過!!
跟住一輸左,佢地就去左亞斯理報名參加比賽,我地都跟埋去~~
去到佢地搞d野,我地就飲d水&玩d跑步機&睇「多啦A夢」...
返番上5人場,又鬥過,又係狂win!! haha~~
最後都係要輸番場,我地就跑1個圈,之後返屋企換衫...
7點半一齊去游水,去之前落三寶買野食...
家俊買豬扒食,人地找錯錢,佢俾人呃左$3,haha~~
去到我拎上年果張學生證出黎,點知真係過到骨喎~~ hehe~~
去外面個池玩,無咩人,不過見到個大約20歲既女仔著3點式...
亂咁游下,玩下滑梯,搞下gag咁...
hea到得番15分鐘就走,諗住去食野...
行到津味,打了烊... 去到金貓間m記,又唔想食果d野...
去左稻草人&江戶前果度睇,又覺得貴...
我提議去龍記,就帶左佢地去福來村,去到又話無晒飯喎...
頂,家俊頂唔順,自己搭巴士走左lu...
我地繼續行,入左愉景,d鋪頭又收晒喇喎...
去返地鐵站果邊,是但入左間野度食...
食完唔飽,去返金貓果間m記買多個包食...
食完又行返屋企... 返到已經係11:45喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home