【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/23/2005

睇波:曼聯vs港聯~~

condor send番我同ahy張相俾我呀!!
不過效果好似唔係幾好... 唔緊要啦~~


今朝俾電話噪醒,小肥打黎問幾點邊度等喎,
因為今日係睇港聯vs曼聯的好日子!
其實今日ahy有簽名會呀! 不過因為同場波撞左期,
所以... 下次先叫ahy幫我簽名啦~~
當然,去之前梗係要做番少少野先架啦:去鋪頭幫手...
去左幫手個幾鐘,又食左早餐~~
去福來村搵埋阿廖,佢返工呀,做緊外賣仔...
去埋惠康買埋野飲先,不過超多人,
幾經辛苦先叫到d人俾我地排先咋... (仲見到明仔呀~)
去地鐵站會合埋小肥佢地,一齊去大球場~~
去到銅鑼灣又會合埋阿廖個fd...
去到大球場喇~~ 開始左喇,不過仲係0比0,無損失丫~~
文瀚帶左佢女朋友一齊去睇呀~~ ok靚丫~~
不過好似我一個小學同學...
(連小肥都話好熟面口,因為小肥同我讀同一間小學架...)
但係我估佢唔係我小學同學囉,因為文瀚都係讀我地呢間架...
場波有d悶,唔夠娛樂性,因為c.朗拿度都無黎,無人扭波...
不過董方卓第1次為曼聯上陣就入波喇!!
最後曼聯贏2比0,另1球係rossi入...(都唔識佢...)
走,一齊搭返去荃灣,食「龍記」,因為可以順手睇埋皇馬果場波,
阿廖有2個fd黎食,不過似乎佢地唔係好識叫野食,
叫左d唔抵食既野... 沙爹牛肉粉絲煲,粉絲多牛肉少,唔抵...
食完,睇左半場波,都係唔好睇,都係無娛樂性...
我地去左打機,城市中心果間,因為貪佢果度無人食煙~~
同小肥玩賽車game,佢玩到上癮...
玩左廿幾蚊,玩晒都唔想走呀...
佢聽日俾個miss叫左佢去選港青呀!! 我睇好佢入到架!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home