【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/16/2005

好多假期功課呀!

尋日無打到日記,因為懶喇... 加上無特別野嘛...
夜晚仲要做功課呢... 努力做中化...
不過做得咁辛苦,原來係白費既... 返到學校先知做錯...
miss叫我星期1交,加埋文化專題一份...
佢仲俾左好多假期功課呀,又要睇電視、睇電影...
apply maths就好好多,無功課,不過我一定會抽d時間溫下書!
小息去左食野,又肚餓又凍,食d野暖下胃啦...
physics無訓喇,講d題目,有d都識做既~~
英文quiz,唔識,抄左d啦,之後又係俾功課,又係好多...
仲諗住聖誕假可以溫中文,考好個會考佢啦,咁多功課喎...
lunch食文華,d人玩假手,好搞笑~~
之後叮噹又無啦啦掂到條蟲... 即刻個個走開晒,勁搞笑!
3堂pure maths,講果個cauchy真係唔識...
放學佢再教過我,應該背左條formula就得既...
諗住練波,不過小肥、阿曾都唔去,就唔去喇,同海豚搭mtr返屋企~~
家姐唔記得幫我買碟... 今晚打邊爐,正~!
小肥快d還ps2俾我呀!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home