【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/26/2005

睇戲、踢波、去小肥屋企睇波

今朝去青衣睇戲,kingkong,幾好睇~~
有d核突,d原始人個樣好恐怖,d生物好核突!
睇完就go home訓覺,3點幾起身先食第1餐...
到4點就去踢波,去左5人場,同小肥、臭汗,
之後同埋阿華、阿叔去7人場跟隊,有阿賢、德仔&佢地d fd,
我地贏左2球,之後輸左場,佢地爭1個,我又繼續踢...
點知佢地無啦啦打架,有人串咀,有人又大叫「你邊度架?」,
最後都無咩事,繼續踢波... 好快我地就win...
佢地走,阿華、阿叔都走,我地買野飲,
之後上返5人場,同阿駒&佢d fd踢,7點半返屋企,
沖完涼、食完飯就帶埋ps2去小肥home,
上去睇波、打winning,連阿廖、金貓都黎,
11點半,小肥d屋企人返,我地都走,
去左買車仔麵食,12點半返屋企訓...

0 Comments:

發佈留言

<< Home