【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/23/2005

病好了,返左李中~

唔睇醫生都可以好番~~ hehe~~

21號仲病病地,不過我都要返李兆基,睇歌唱比賽!
今年既水準真係高左! 個個都唱到好似歌手咁!
高級組獨唱真係鬥到難分難解呀,
「屈機姊妹花」卒之都衰左喇,卒之都唔係佢地拎冠軍!
不過mirror就最慘,因為4個人都咁強,獎就得3個,佢要犧牲...
之後去葵芳lunch,又打機,又打羽毛球,hea到4點,
幫手買野,之後返上去,5E BBQ!
個個都唔同左樣,daniel果d仲高左好多!
果晚玩到9點幾先俾人趕走...

尋日就無野做,係home玩電腦,打機咁,
晚夜做節,食飯,食完就趕住走,去青衣公園踢波,
同石仔果d踢,人地唔勁,想茅我地又茅唔到,總之就唔勁...
我地係咁贏,踢落都無癮,玩到10點幾,買埋野飲,食埋m記先走...

今日無出到街,夜晚同小肥、阿廖去觀塘比賽,
「超越」既第2場聯賽,對手應該唔勁,因為佢地上場輸4球...
上半場無得出,因為俾上次無踢果d人踢先...
小肥好快就做左首名入球! yeah!
不過之後入唔到波,包括德仔轉身左腳抽死角,可惜係柱邊出界...
上半場1:0,下半場我都唔出得,因為傻傑想繼續踢...
阿文無啦啦又入到波,2:0,見仲有10分鐘,小申俾左我入替傻傑,
出到場就梗係出力踢啦! 我推左幾球落底線出波,
阿king把握到,入到球,佢勁happy,即刻走黎我度慶祝!
之後阿鋒勁射中柱... 我遠射又俾人救到...
阿廖都唔忿氣,死扭,狂推,最後都俾佢入到波!
不過佢有少少無品,有球推跌左人都唔拉番人地起身...
最後我都唔執輸,遠射入波! 5:0大勝! 即刻升到聯賽榜次席!
搭42c返,小肥難逃一劫,都要交錢,haha~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home