【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/17/2005

睇mandy,踢悶波...

今日無節目,因為海豚要返學校幫手...
食完早餐就做中化功課,做左少少就話要我去鋪頭幫手...
勁唔情願咁落去,做左半個鐘就返上黎! 唔想再做喇!
繼續我的中化功課,做到一半多d,錯左d野,無塗改液喎...
唔做lu,差唔多2點就去葵芳,mandy黎葵芳呀~~
去到就arm arm開始,之後阿廖、臭汗都黎左,
睇到4點幾,我地都肚餓,唔等mandy唱歌喇,落左維園食野,
又係勁慢... 等到我就快餓死...
食完,搵人踢波,一個都搵唔到,我地3個go home換衫去踢...
買左個波,$50,7人地得班cheap仔,唔踢啦,上5人場,
有甘荀果班,鬥波,踢落又幾悶... 之後去返7人場,
d人走晒,得我地3個射波,之後傾計...
叫小肥拎返部ps2俾我,跟住就go home lu...

0 Comments:

發佈留言

<< Home