【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/29/2005

踢波,又病過...

今日約左小肥、石仔果d去踢波,
石仔勁慘,曼聯和波,佢張張飛都買左曼聯win呀...
約左d人4:30係林士德,我同小肥、石仔都準時到,
其他人就... 等到黃礎豪黎埋,有得踢,不過好快就輸左...
人地book左場,我地要過硬地踢,
去到就同阿欽果d踢,佢地都幾勁,我地都唔差,有贏有輸,
之後我鼻敏感越黎越嚴重,勁辛苦,越踢越覺得凍...
同小肥買野食,不過食左野都仲係咁...
踢多2分,黃礎豪就整親,我地都唔踢喇,搭車返屋企,
果陣時勁辛苦,有d想暈...
返到去就沖涼,好早就訓左,我諗我感冒...

0 Comments:

發佈留言

<< Home