【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

1/02/2006

做功課,踢夜波...

朝早叫臭汗同我去買m記食,佢有6折嘛,thanks...
食完就做功課,是但寫左篇中化既投訴信...
到夜晚,佢地打黎問踢唔踢波,我話唔去,
之後家姐搶左部電腦黎玩... 咁就去踢波啦,
點知佢地又無落到去... 打俾阿廖約人去...
仲有小肥、臭汗、阿邦,5個人,跟隊,拉全完果d幫手踢,
人地果隊ok勁,不過有少少茅,之後仲撩我地打架...
「係咪唔順呀?打架丫,未驚過呀!」
我地無理佢,繼續踢,好想贏佢地,不過衰在腳風唔好,
我好多機會,成日都俾人封到位,小肥又有中柱,我又有球笠中楣...
最後輸左,有d唔順氣... 佢地有得踢,
不過應該出盡力對我地,好快就輸俾另1隊...
又到我地踢,對全完,我地玩住黎踢,果隊都唔想等,走先...
又踢左好耐先贏到... 我都係入唔到波...
對另1隊,我猜輸,打龍,踢一陣臭汗就輸單刀波,唔使救啦...
走lu,11點幾喇,肚餓,同阿媽食飯,之後做完英文作文先訓...

0 Comments:

發佈留言

<< Home