【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

12/30/2005

去荷蘭豆home

仲係唔係幾舒服,未訓醒阿迪就打黎,
原來今日係約左要去荷蘭豆home玩喎,
我唔多想去架,病病地,不過佢地好似無咩人去,
我唔去佢地就會好慘... 去囉...
去到都係得我同阿迪,勁慘...
買野上荷蘭豆home食,之後佢地圍棋,我睇...
到2點,去體育館打羽毛球,之後暴龍、patrick都黎,
我唔多想打,佢地係都要我打... 玩左幾鋪,輸過一場雙打咋~~
上返荷蘭豆home,鋤左陣dee,睇左陣電視就要走lu...
夜晚又有d咳喇... 唉...

0 Comments:

發佈留言

<< Home