【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

7/26/2006

要長大了...

我的美麗的充滿快樂的童年呀...

12 Comments:

  • HAPPY BIRTHDAY~~

    By Anonymous 匿名, at 10:34 下午  

  • 多謝你呀 cyrus

    好似得返你會黎我呢度睇...

    都無人會留comment既

    By Blogger 【海狗】, at 12:40 上午  

  • 18歲了呀..

    可惜我還未玩夠、還未大透呀!!

    By Blogger 【海狗】, at 12:40 上午  

  • 無人留comment唔代表無人睇囉=.=

    By Anonymous 匿名, at 3:31 下午  

  • 讓我們Get High 用雙手把天撐開
    Oh……Get High 要所有人都明白
    淚水都不應該 因為我有你的愛
    baby you are always on my mind

    By Blogger 【海狗】, at 10:04 下午  

  • 其實你很愛他 對我的懲罰
    說你沒有想他 是可憐我吧
    我已沒有藉口 只能放手
    不敢奢求 你說愛我

    其實你很愛他 他很溫柔嗎
    其實你很想他 就說出口吧
    我已不想多說 摀住耳朵
    不想再次 聽到你說 你很愛他

    By Blogger 【海狗】, at 10:05 下午  

  • 我留言你都唔計...哼
    係咪攪gag呀你...

    By Anonymous 匿名, at 1:02 上午  

  • 哈哈~到左18歲多數都覺得自己未玩夠...我仲有睇ga~

    By Anonymous 匿名, at 6:29 下午  

  • How are u going Seal ?
    This is Teddy. One of the member in Mandy's Fans Club. Recently, I have applied a Xanga acc. Please visit my Xanga when you have free time.

    By Anonymous 匿名, at 11:13 上午  

  • 氣氛太美 離你太遠 有太多的幻覺
    不能快樂 不能改變
    Cause Baby I Miss You

    我一個人不孤單 想一個人才孤單
    有伴的人在狂歡 寂寞的人怎麼辦
    我邊想你邊唱歌 想像你看著
    被感動了 我被抱著 眼淚笑了

    By Blogger 【海狗】, at 8:01 下午  

  • 大家既然黎到,
    得閒就留下comment啦~
    無人留野好悶的...

    By Blogger 【海狗】, at 8:03 下午  

  • 好呀!

    By Anonymous 匿名, at 4:03 下午  

發佈留言

<< Home