【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/01/2005

重拾狀態!!

重拾狀態!! 今日考physics,卷一係長問題,卷二係45題mc...考卷一果陣唔係咁識做,計完個答案好似唔arm咁,可能因為溫得唔夠熟啦...收左卷之後,蔡sir話我地班噪,罰我地留低靜坐差唔多10分鐘...跟住聽日傾番,話份卷出得幾易,我當堂嚇一跳,然後得啖笑...卷二就好長,差唔多用30秒先睇晒一條題目,無太多時間去用心計...好多題都好似2個答案差唔多咁,唔係咁決定到...做得晒成份,唔係太難,應該都幾高分~~ 因為之前測驗都幾高~~lunch一齊去「維園餐廳」食,阿迪話學生去食唔會貴,同埋幾好食,所以全部人決定去試一試!$20唔使食左個係普通茶餐廳都食得到既餐,但係就好食少少~~之後玩野,填意見表,係咁剔不滿意的格,又話野食唔夠熱,又話待應招呼不周,總之無聊搞下事咁啦...幾個人去網吧打機,原來阿聰d fd一早已經係果度玩3緊...又玩下cs,又上下網,又玩winning...有人係果度食煙,好臭,有d頂唔順,走人,搞到件衫一陣臭味...跟住先發現把雨遮漏左係學校禮堂...番到屋企換衫去5人場踢波,原來尋日佢地踢左個波上平台,我攞左支地拖去撩果番個我認為最好踢既波落黎,得左~~大窩口除左我地,無人踢波,唯有去雞場踢啦~去到跟隊踢,班人好似好勁,最後2:2,我入左球~班人話走,我地就去左下面另一個5人場喇...去到見到威仔果班李惠利的人,咁熟,踢隊一齊踢啦~~踢到走為止,我地場場贏,只係失過一球,入左好多波~~我個人入球最多~~ 正,可能係因為用果個正波踢啦...聽日唔使番學,可以一覺訓到大天光lu~~p.s. 家姐今日唔使番學去左舖頭幫手,佢話幾好生意,好多人幫趁喎...     希望日後生意滔滔啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home