【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/27/2005

新波衫~~~

今日10點幾起身,打winning8~~12點去食野,食完就同阿廖&奧雲去拎波衫~~去到興發,就數錢啦,中途又望下個櫥窗,見到有幾件nike波衫,新出既,勁靚!!突然覺得好唔抵...點解唔係之前見到?搞到整左件無咁靚既...奧雲自己出錢買左件,因為太靚喎...之後我地3個搵埋係旺角補習的家俊一齊搭33A番大窩口~~3:30踢波喎,7人場有紅十字會操練,要去5人場,而全部人都著新波衫,哈哈!係時候笑家俊喇~肥肥矮矮,著件咁鮮色的波衫~~贏左幾場,又輸左幾場,有一球輸我,施丹式轉身之後攞唔番個波,俾金貓射空門...5點幾去買野飲,再去7人場踢~~去到7人場,我即刻生猛晒,個波係我覺得最好踢果個,仲入左幾球tim~~但係踢踢下抽筋,要退下火線....走之後玩射龍門,中場射,有特定規則,唔入就跑圈喎...我雖然抽筋,但我係表現最好果個,跑得最少!!阿廖果d跑餐死囉....跑足7個圈...番到屋企食飯,沖涼,溫左陣physics,又睇「珍珠港」,睇左3個鐘,到而家凌晨1點...

0 Comments:

發佈留言

<< Home