【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/24/2005

今日有d病...

起身果陣喉嚨無咁痛,都仲講到野,可以考到oral lu~~8:30-9:40考英文作文,有3個題目,揀左個可以老作的~~題目話係麵檔見到個男人留底左個公事包,我打開發現左d驚奇野...老作左有炸彈,俾人威脅,最後俾警察救番...做完仲有5個字剩...好有信心一定合格呀!!oral 1:10先開始,一齊係kfc食早餐先,再去網吧打陣2個鐘機~玩左個幾鐘cs,跟住佢地打aoc,我唔識打,就玩yahoo桌球hea下...1:10番到學校,見d人搬枱,為準備放學的環校跑比賽,尹約基黎我地學校呀!!係等緊果陣有d緊張,一路鋤dee一路等,舒緩一下~~到我地喇,6分鐘準備part 1,以為好多啦,做落唔夠時間..最後緊緊過骨~~問問題果陣有少少口窒,最後仲唔記得講thank you...report果陣無乜事,但有一題就唔知佢問乜,停左係度,佢問多次先答到,扣左少少分...part2開始果陣樓下開咪,做熱身準備跑步,我地要等佢關咪先再開始...討論果陣佢地就唔住d時間,太慢,但係講到point,最後草草埋尾咋...走之前偷睇到d分:2 part都合格呀~~總結:英文應該合格左喇~~ 好開心呀~~走果陣佢地跑緊喇,見到尹約基同佢的拍擋,仲見到梁sir~~同佢打氣就走lu~~由於聽日無考試,諗住約人踢波啦,唔知係咪個天都想我溫多d書呢?得阿廖話去...當然踢唔成波啦...今晚同聽日都要努力溫好電腦!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home