【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/05/2005

last day....

今朝帶幾多野番學:書包,一袋衫褲鞋襪,一個波。2堂maths,做數again,都係好易...2堂英文,又派功課,又做oral,過得好快~~電腦,成堂都係度上網,因為只係叫人出去問下個program啫...潘迪嘉疑「請槍」,用c++黎寫仲run到...中文,講番d測驗,我17/34,僅僅合格...lunch,西村again,食左唔多野,又抽獎,今次肥燊抽到個踺,係路踢番學校,先有阿聰踢到去人地個頭度,後有我踢上籃球架個後框度,笑死~~physics,講左少少就打鐘,講唔晒,放假後講埋佢...maths,補派成績表,因為之前果張有少少錯,同埋問准阿sir放學留校踢波~~2堂bio,講晒書喇,mrs yip話the end of the bookjohn話the end of biologymrs yip又話the end of the world我心入面話the end of your life放學,physics test,做得幾快,交完之後發覺錯左好多mc,仲係錯d白痴野...執書包,好多野,行左兩次去locker,個書包大到好似番大陸咁....踢波,入左幾球,仲有助攻俾荷蘭豆~~黃志剛諗住趕左我地,我話有梁sir准許,佢無聲出,就話我地好心讀下書啦,我話之後係假期呀,佢又話假期唔使讀呀...我咪話假期有排讀囉,玩埋last day,佢無晒聲出,無奈地走左~~踢到7:15,累了,梁sir要走了,我們都走了太累了,因為昨天對大窩口聯時體力用盡....番到屋企,爺爺特意買了「叉燒炒瀨」俾我,好好味

0 Comments:

發佈留言

<< Home