【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/18/2005

無晒test喇~~

今朝一d都唔凍,得到番學校識出汗...今日影班相~~先由我地中五影大合照~~二百幾人企係個又熱又焗的禮堂度,個個都話好辛苦,全部人都成身汗...光是排企位都排左成堂的時間去...「麥當勞嬸嬸」怕無位坐,第一個跑去霸位,全部人都笑佢!個攝影師話要影幾張,怕有人眨眼喎...佢每影完一張之後先叫人企直d,唔知對影出黎的相有乜影響呢?本來用黎test的2堂physics咁就無左...bio堂,測mc,mrs yip派完就要去禮堂繼續拍照,佢叫我地唔好出貓,話信得過我地,但係都仲係有人唔聽佢講,做做下發現有兩題19題,個個都唔知點填d答案....小息完,到我地5E影班相,我諗住自己好醒啦,特登同阿迪隔住黎排,諗住可以一齊企,點知我係第一排最尾果個,阿迪係第二排...波明笑我係「祖哥」(企最邊,而祖哥平時踢波成日係邊線推進),跟住果個人叫我同波明調位企,我即刻笑番佢,而知道晒的卓霖都係咁笑~~波明始終擺脫唔到宿命,因為佢次次影相都企最邊~~maths,講少少會考的注意事項,同埋叫我地試下分析題型~chem,完全無理到佢。今日係我做值日,佢又再次寫滿晒個黑板,擦到我丫...lunch落雨,猜程尋,輸左要企係操場食lunch,結果我輸左,但之後佢地又話出去西村食,好野,唔使出醜~~去到又玩過,今次猜輸要玩係士多門口果部街機,今次到阿聰輸,佢揀左關羽,同埋一個細路玩,阿聰好快就玩完,但個細路打左超耐都未輸...走果陣幫阿聰改左個花名叫「關羽聰」,哈哈~~2堂英文,做listening練習,唔難,仲可以番屋企先做~~2堂中文,講番尋日個測驗,發覺自己答錯左好多野!會考果陣一定唔可以咁,如果唔係分分鐘升唔到中六...放學補測physics,1個鐘做45題mc,收卷果陣我爭幾題,結果撞d答案落去...會考果陣一定n做得快番d~~由於聽日無test,又無乜功課,就去左踢波,6點幾踢到10點幾,番到屋企輕微抽筋,但無乜事...呢個blog真係成日到上唔到,搞到我要等12點幾無乜人用的時候先打到日記,真係辛苦,聽日仲要番學架...又遲左訓喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home