【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

2/15/2005

整整一星期的家鄉生活!!

年廿九
11:30番大陸,包車番去,個司機話$700,睬佢都傻,最後壓價到$400,4:00就番到,都幾快下~~

年三十
10:00起身,同阿爺去稔山(市集的所在地)買菜,用$30買左d魚就番屋企,全日睇電視,打下麻雀,陪下細路打機咁啦,之後有親戚番黎,好清閒咁過....(因為佢地霸住副麻雀)睡覺時發現房內有幾隻大黃蜂,連忙用殺蟲水噴殺,全部6隻死晒...好得人驚,全部曱甴咁大隻...訓到凌晨12:00,家家都燒炮仗,好噪,訓唔到...

大年初一
都係咁過,但係就有溫書,因為假期完後就測中文,都有溫下a.maths,見到d 三角幾何就唔識,停左...又有親戚番黎,之後一齊玩副啤牌,鋤dee,潛烏龜...

年初二
慣例,媽咪的親戚全部都要去舅父家吃飯,舅父家就在隔離村,相距1公里都唔知有無...去到有好多人,幾個表哥表姐,幾個姨媽親戚,加埋三十幾四十個,要分三張大枱食...叫表哥用電單車載我到稔山,買左隻王心凌黎聽~~表哥買左一箱公仔麵,同幾躉煙花係夜晚燒~我地就係果度訓一晚,夜晚放煙花,好靚呀~舅父家的狗可能被響聲嚇壞,竟躲左雞籠下不敢亂動!而二表哥的bb仔就嚇到喊...(佢好得意架!)之後見到我地條村有煙花爆炸,燒著左堆草,好彩最後都無乜事...同表哥訓,間房幾大,好簡單,但係好鍾意!!可能又係實而不華啦!只不過居然無枕頭俾我...

年初三
赤口,唔出得街,被逼係舅父家住多日...睇電視,打牌度日,d書漏係屋企,無得溫...夜晚又買煙花燒,無昨晚果d咁靚,2日夾埋燒左$700,好貴...

年初四
去進叔叔家,果度叫「好招樓」,好怪的名...果度風景都幾好,真係阡陌交錯,d屋又排列整齊,是美的和諧,只是缺乏相機,否則一定影餐飽!!祥仔帶我去打街機,之後又睇人地籃球比賽,睇一陣就走lu,收到$100利是!!想去草莓園摘草莓,但係全部都好細粒,唔摘lu,坐車番去,最後我仲試騎電單車,載表哥番去~~夜晚燒烤,兩個表哥去買野,都會唔記買最重要果樣:炭...食左幾隻燒唔熟的雞翼,但係在大陸燒烤算係上下啦...

年初五
食埋早飯就番屋企,番到去見到住香港仔的叔公番左黎,又有利是,我諗住呢日番香港,但係阿媽叫我住多日先....2點幾諗住出稔山食野,等左7架車到上唔到,叫埋爺爺一齊出去,好多人,逼上車,要企,我仲踩到人地隻腳...食野,叫左2碟烏冬先食得飽,夾夾埋埋食左$100買gameboy,因為之前果部壞壞地,買左部假野$150夜晚,我個妹和2個堂弟話要同我同房,但係得一張床,最後佢地3個訓床,我訓地下,塊地好凍呀...

年初六(今日)
4:00醒左,因為諗住今日搭頭班車去深圳,最後7:00先出門口,搭左第三班車...搭緊巴士果陣,可能因為行李太重,爺爺跌倒了,幸好無大礙...10:20就番到香港家,好快呀!第一次咋...跟住就去左飲茶,d野食好食過鄉下果d好多呀~食左好多野,飽晒~~之後好乖仔咁溫書~~約左4:00踢波,去林士德,贏多過輸,雞年首次踢就入左2球喇~~

總結:利是$900

聽左一隻歌,覺得d歌詞好正,好有感興:
 你都如何回憶我 帶著笑或是很沉默
 這些年來  有沒有人能讓你不寂寞
  後來 我總算學會了 如何去愛
  可惜你 早已遠去 消失在人海
   後來 終於在眼淚中 明白
   有些人 一旦錯過就不在
     永遠不會再重來
   有一個男孩 愛著那個女孩

0 Comments:

發佈留言

<< Home