【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/04/2005

終於又可以踢波lu~~

成朝係屋企打winning,早餐都係煮麵食咋....
下午就做下a.maths,因為有好多野都唔識,又d又唔熟....
5:00去踢波,等到5:30先阿廖先到,
5:45先見到奧雲,仲要得4個人,鬥唔到波...
去上村去廁所,之後買左個包食,跟住又係阿波羅hea左陣咁...
等到小肥換左衫落黎,仲有臭汗,6個人喇,番7人場~~
見到全完d人黎左喇,6打6踢住先,
之後有隊幾勁既話跟隊,咪踢得認真d囉...
連輸幾次,都係輸俾幾勁果隊,有d唔忿氣,
跟住果場博晒老命,施丹式轉身過左2個,俾直線阿廖,
佢係出底線前傳中俾番我,我就順勢射番近柱,個波好慢,但係死角入,哈哈~~
係場邊等果陣奧雲係咁講敘利亞,好無聊...
全完多場就走,我地得番5個人,人地又係得番5個人,唔想咁累,無再鬥波,
番到屋企,家姐就捉住我叫我教佢數,因為聽日佢考mock,係maths科,
maths係佢的弱項,上次會考佢好似唔合格,但英文就係佢的強項,
而我同佢就完全相反既....都唔知我同佢係咪唔同阿媽生既....

1 Comments:

發佈留言

<< Home