【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/05/2005

又去亞斯理~

尋晚2:00先訓,今朝12:30先起身,一覺訓到大天光,好舒服呀~~
去舖頭拎野食,因為唔想使錢,又係燒賣同糯米飯,食得好飽~~
打左陣機,就溫a.maths,睇番微分,有少少唔記得,
拿拿聲背番熟,好彩都無乜大問題~~
到4:30就換衫去踢亞斯理喇,去到全完d乙組話book左場練波到6點,
我地唯有上5人場踢住先啦...
上到去我同陳鴻,雞亦,同埋一個唔知叫咩名的人一隊,
次次都係贏一場,跟住又輸一場咁...
最後一次我地爭一隊就win一個round架喇,
最衰康輝好好彩咁用腳面彈到個波入死角,雞亦想救都無得救...
去番7人場,有3隊,有一隊係全完果d人,都幾勁下,點知見到我地,踢左一球就話走...
仲有2隊同我地踢,踢左幾分又話走lu...
我地得番十個,5打5啦,我同小潘,康輝,家祺,雞亦一隊,咁住玩5分射龜,
我地贏左5:0....一人射5球...合共25球...
射到最後落大雨,跟住就返屋企lu....
走果陣買左一條陽光檸檬茶,番到屋企直至食完晚飯,俾我飲左5盒....

0 Comments:

發佈留言

<< Home