【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/17/2005

倒霉的一天....


↑呢個女仔個樣有少少傻氣、孩子氣,而且又幾靚女,
 個樣又有D似「阿夢」岑寶兒,最衰唔知佢叫咩名啦...


本來無乜事,都係 食早餐 → 溫書 → 踢波 咁啦....

踢波果陣就發生左幾件事,十分不幸....

1. 今日無人黎大窩口7人場踢波,唯有上5人場同李惠利d人鬥。

2. 係5人場踢左陣,李惠利d人都走晒,我地自己有6個人,
   就3打3啦。其中一次,阿廖控住個波,我埋去扮鏟波啦,
   佢想過我,就踢走個波,點知省左落我塊面度,中左個鼻,
   有少少痛,番到屋企直到打日記的呢一刻都仲痛痛地...

  之後就有人提議去我舖頭買野食,去到得阿廖買燒賣,
  食完話7-11果d好食d喎...
  奧雲、小肥&梁嘉威就買碗仔翅食,一齊買左帶上去7人場食,
  去到都係無人踢波,咁佢地食完玩斬波、頂波、射罰球...

3. 玩完就走啦,發現我個袋唔見左...而其他人的財物都完在,
   跟住搵左好耐都搵唔到,無計啦,go home....

  袋內有:身份證/八達通/keys/紙巾/5粒棉花糖/
      04-05年度李兆基學生證/蔣雅文國際歌迷會會員證

  好黑仔呀...次次俾人偷野既都係我...唔制呀~~
  又要補領身份證喇,今次仲係張智能ID tim,會唔會貴d架?

大佬介紹我聽日隻歌,又真係幾好聽喎,等我又係度介紹下先~~
 蔡健雅 - 下一次愛情來的時候

睇到肥燊的一句話,激發起我的鬥志,一定要努力讀書!!
「今天工作不努力,明天努力找工作」

1 Comments:

  • 你今日真係又幾黑既~有比我射中個鼻(冇心架)其實都唔明點解咁勁可以扲到你d野!又唔扲我地d野!!

    By Anonymous 匿名, at 12:21 上午  

發佈留言

<< Home