【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/07/2005

最難頂的一個考試....

今日要考我放棄左的一科:chemistry
本來仲諗住absent架,但係又怕佢捉我去補考喎....
嘩!正呀!第一次考試可以咁soft,咁舒服~~
卷一有1小時45分,做果陣題題都唔識,做左幾個字,
識的都做晒,要撞的都撞左,就趴左係檯喇...
之後亂咁寫d野上去,費事essay果part空白一片晒....
訓左一陣啦,等左好耐先夠鐘咋...
之後個個都想話我咁滯...話我做乜做得咁快,佢地就做餐死喎...
你估我想架咩,要識做先得架...
卷二都仲好d,mc有得撞下,慢慢做,慢慢估,
做完得番5分鐘,hea下就過lu~~

阿聰佢地話踢波喎,但係我無帶衫而又想踢喎,咁咪著校服踢囉...
又曬又係咁出汗,幾辛苦下,踢左一陣就有d累...
之後阿聰果d話走,樹熊果d又黎左喎,叫我同地一齊踢,咪踢囉,
橫掂u記順手拎衫褲同襪俾我~~
有三隊,一隊係有d李賢堯既,有一隊係d葵芳班阿叔,
有少少想同李賢堯果隊打架,佢地茅我地d人,仲要唔認喎,勁無品!!
輸左幾場,贏左1、2場咋....
跟住2邊都俾人book晒,咪走囉...

唉~唔知呀,希望chemistry的成績唔會影響我的升學前途啦...

0 Comments:

發佈留言

<< Home