【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/08/2005

又係溫書+踢波囉...

12:30起身,之後買大快活食,d野食麻麻地啦....
溫bio book 2,差唔多4:00溫完~~
約好阿廖同奧雲踢波,因為馬騮佢地叫左d陳兆民的人黎~~
去到見到有2隊全完,話book左場到6:00喎....
叫佢地拎張場紙黎睇啦,點知佢地又無喎,原來想呃我地....
同佢地鬥波,贏左一場先,係我入波架,但係唔靚...
之後同陳兆民果d鬥,玩左一陣,我甩波俾人入左,
但係我地來埋話唔入...繼續踢...
我打龍,換左阿廖出黎,點知踢左陣阿廖又甩波,又俾人入,
咁次完全睇到喇,無得扮...
到番我地隊出去,屈梁家威守龍,諗住贏啦,
點知今次到奧雲係中場俾人搶左個波,人地推順抽死角入...
無奈,再到我地的時候,個個到話走lu...
玩左陣趟地波同埋射楣就番屋企喇...
今晚要溫晒bio book 3呀!!要加把勁喇!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home