【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/14/2005

踢波踢到好累呀~~

12:00先起身,無打機,因為約左2:00葵芳踢波~~
去舖頭拎錢,因為阿媽無擺低錢係屋企,
點知佢係咁鬧,話我成日使錢,係佢唔俾錢我,仲好似我錯咁...
食完就去葵芳,差唔多等到3點先齊人,仲要見到阿聰果班人黎踢波,
正,有波鬥,我地只贏少少,因為無人肯打後,失好多波...
之後俾人book左場,又唔想同d阿叔去隔離場鬥,
唯有去中葵(大連排果邊,5人場)踢啦...
去到同龍哥,u記,家誠一隊,對住阿dee,gary,樹熊&腮東,
都幾辛苦下,好難搶到gary個波,阿dee又鬼咁大力,
樹熊又咁鬼死好腳法,好彩我地都有龍哥,有贏有輸咁啦~~
期間我有一次勁射省中阿dee個袋,佢痛到典左係度...最後無事,
之後又猜過人,話鬥十分,輸左請野飲,我話唔好玩野飲,就唔賭了,
猜左同腮東,阿dee,u記一隊...
即係對住樹熊+gary+龍哥+家誠...
諗住輸梗啦,好彩話唔賭野飲...
之後我唔想輸,用盡力踢,原來都有得鬥,
1人入1球咁,最後我地居然贏埋...
7:00就go home lu~~

0 Comments:

發佈留言

<< Home