【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/13/2005

又出mandy function喇~~

今朝叫家姐特登早d叫醒我,一齊去飲茶~~
10:00去飲,同家姐、爺爺三個人,
飲完個天就落雨喇,就下定決心唔去踢波,一於去睇mandy!!
之後問阿廖,佢話去下都無所謂喎,咁就一齊去喇...
2:00一齊搭33A去奧海城,3:00去到,
一去到會場就見到mandy同阿don影緊相&接受訪問,
果個活動係成立左125週年的樂善堂的籌款活動,
係佢地叫d婆婆幫手包裝架,每包$20,
之後開始介紹,先有d小朋友跳舞,後有主席果d致辭,
講完就到mandy、阿don就出場,
佢地原來叫做「甜心大使」,個名襯mandy,唔襯阿don...
跟住佢地就要玩遊戲,跳30秒自創「糖果舞」,
mandy爭住跳先,因為要自創...佢仲叫阿don咪抄佢...
無乜野,只係搞笑,有d唔協調咁...
到阿don,佢係咁玩花式,好似剔波咁,但係又唔成功...
玩完就唱歌,當然係合唱佢地的拿手飲歌:懶醒
佢地2個仲宣佈年中(5、6月)會合作出碟!!到時必買啦!!
整個過程我都影左相,跳舞&唱歌果2part我仲拍左movie,
最尾mandy&阿don幫手義買糖果,我都拎左$20出黎,
但係mandy手上的糖果咁快就賣晒...無奈啦...
最後為左做善事,都係個counter買左一包,
我初頭仲以為d糖係d婆婆自製的,
但係開左之後先發現只係一包軟糖入盒內買,
唔怪得d婆婆話幫手唔辛苦啦....
跟住就同阿廖去買野飲,搭番33A番屋企喇...
番到home,睇相,原來張張都好矇,得d movie睇到...

8:00睇「殘酷一叮」,本來都無乜野,都係覺得好笑咁...
到第3個參賽者,佢個樣好面善,唔知邊度見過咁,
佢個名有個龍字,係男扮女裝唱「紅花會」,把聲好熟,
跟住我就認定佢係平時同我地一齊去mandy活動的龍龍,
即刻以icq問下佢先,誰不知真的是他....
佢最後係拎到$4000走,戥佢開心!!
起碼佢好大膽,放下尊嚴,男扮女裝「獻醜」,抵佢拎到咁多$$!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home