【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/18/2005

今日好懶呀!!!

尋晚3點幾先訓,今朝9點隔離屋d人鑽牆喎,搞到我無覺好訓...

11點半家姐打黎叫我落舖頭,仲以為有乜急事,即刻落舖頭,
原來諗住叫我同家姐去荃灣買發泡膠盒果d咋...
因為未食早餐,食左半碗翅仔先行,買完番黎就12點半喇...
同波波去美心食野,因為要叫佢借本中學指南俾我參考...
但係美心無$15果d瀨粉喎,我就買m記番屋企食。
跟住就好懶,成個下午係度上網,唔溫書,咁就hea到5點...
星期5,所以去亞斯理踢波,順便同阿阮傾下星期5同人地鬥波的事,
佢會叫埋佢細路「細肥」去,細肥係葵青區隊,好勁,
曾經係學界比賽射波省到人地暈...傾完就鬥波,
今日唔知做乜,射波都完全無準,狀態唔係幾好,可能訓得唔好啦...
唉,咁就hea左成日去喇...
計過喇,仲有40日就考會考的第一科:電腦
唔計chem的話,平均每科有5-6日去溫,
一定要爭取每一分一秒去溫書先得!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home