【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/19/2005

叫左樹熊果班黎大窩口鬥波~~



今朝訓醒果陣爺爺已經買定盒飯番黎俾我食,thanks!!
跟住就上網喇...之後溫左陣a.maths啦,
3:00約左樹熊同龍哥果d黎大窩口踢波~~
上左5人場,西聯果d都係度,我同臭汗拉住3個細路贏左佢地,
之後佢地好似餚晒dee咁,淨係係場邊玩馬騮搶波,唔跟隊...
好曬呀,搞到踢左一陣就累...贏下輸下咁啦...
5點幾就落7人場鬥波,見到全完d人,肥馬果d都黎左...
跟住我地李兆基的人隊,贏足一個round~~
我仲入左兩個靚波tim~~好開心呀~~
跟住阿聰走lu,我地即刻輸波...
最後踢多次,我助攻俾樹熊入波呀~~
之後再輸就走喇,因為要趕番屋企睇「殘酷一叮」...
好野~~ 溫左幾日終於溫晒a.maths book1喇~~
聽日開始book2!!!但係聽朝要去拜山呀...

2 Comments:

發佈留言

<< Home