【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/08/2005

踢波 + 見鬼10

今日番學無乜野特別,好似平時咁....
覺得而家番到學校無乜用,無野可以學到...
但係諗到遲下再無機會成班人一齊,照番啦~~
maths做exercise...
英文做listening...
電腦對卷喇~ programming果份我全班最高!
total 61分,好似連C都無...
中文又講番d人既作文,阿春作果份真係幾好!!
lunch係「利口坊」again~  肥燊一路食一路講笑料,笑死我地!
physics講番d卷的answers,
又係maths,又係做exercise...
bio測驗,mc做得好似幾好,long Q都應該唔錯~~
放學go home換衫踢波,去亞斯理~~
去到又係得我地...好彩有叫埋阿廖去咋...金貓都有黎~~
5打5先,我地贏左,射龜,正呀~
之後「複卓」,佢地拉埋阿阮,好難輸啦, 我地輸左,調番轉頭俾人射...
之後買野飲,再射陣波,就話去睇戲~~~
番到屋企睇下有咩戲,10點05分青衣有見鬼10睇喎,
阿廖話人地話好搞笑,咁咪去睇lor...
去到買飛,要有學生證喎,無計,我同金貓買成人飛lor...
仲有時間剩,去百佳,買左一排檸檬茶, 金貓肚餓,買左一盒$20的壽司,
阿廖就叻喇,$8買左條手卷,食果陣d配料掉晒落地,得番條菜&飯,
即刻諗起果次係阿波羅買雪糕果條友!!! 笑死我喇~~
入場,一坐底就...都係唔講喇...
中間都幾搞笑,條友以為個細路係鬼,一腳踢埋去,搞到個細路喊...
之後又有2個人以為佢係度跳hip hop,又跳埋一份...
總之,去睇下啦,真係唔錯~~ 尤其係夜晚睇,刺激d架~~
我地3個走果陣,都有少少驚見到鬼...

0 Comments:

發佈留言

<< Home