【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

4/04/2005

番左大陸~~

今日要番大陸呀,因為要番去拜山,聽日就番落黎~~
11點起身,阿妹係學校打黎話唔舒服,要去帶佢番黎睇醫生,
去到見到好多小學老師,全部都唔認得我...
見到阿妹喇,佢話有少少發燒,又喉嚨痛,無計啦,帶佢番屋企~
佢拎埋個午餐番黎,我橫掂未食早餐,就幫佢食左佢~~

1點出門口,帶埋mp3上路,行李好少,帶左一套底衫褲咋...
搭巴士去大埔再轉火車,係大埔墟見到叔公,就一齊同行~~
到左羅湖就有少少麻煩,因為我之前唔見左身份證,而家等領新證,
過關果陣要填多張form,要叔公係度等...
去到深圳就搭叔公架車番去,咁就出少左車錢喇~
途中又見到姑爺喎,咁arm佢出黎辦貨,車埋佢去買就一齊番去~~
番到去差唔多5點鐘,原來得我地2家人番去咋,
因為無食lunch,好肚餓,咁就梗係煮公仔麵食啦~~
夜晚同d人傾計,個個都叫我讀好d書,要入大學,唔係無前途喎...
搞到我好大壓力呀,咁就一定要考好會考佢啦!!!
又問我屋企點,間鋪點... 總之就問唔停啦~~
大陸要早訓喎,10點幾就同埋大B一齊訓...

(有個遺憾:唔記得帶相機番去,影唔到相呀...下次補番~~)

0 Comments:

發佈留言

<< Home