【海狗】的日記


    Background Music:F.I.R. 飛兒樂團 - 你很愛他

3/29/2005

bio practical exam + 踢波

今日要番學校,因為係bio practical exam,
1點去食早餐再行番學校,途中見到波波,就一齊行番學校...
番到去就上圖書館,拎番chem 的 mock卷,
嘩...我的分數真係嚇死人...
卷1 partA: 9.5/54
卷1 partB: 3.5/36
卷2 (MC) :  15/53
咦...咁的分數去會考,仲唔U呀...
唉,都唔知考chem果日去唔去好...
拎完卷就上bio lap,等一陣就排隊,入得喇~~
45個setup,要分半鐘做一個,時間唔多,好緊迫!!
而且有d係睇顯微鏡,好難睇,有d字又唔知點串...
不過都算好喇~~ 都唔會低分既...
跟住佢又話1/4愚人節要補課喎...都唔知係咪玩人既...
走果陣行落葵芳買手機螢幕貼,$28一細張喎...
番到屋企就換衫踢波,佢地係5人場,上到去就拉埋佢地去7人場,
因為7人場有西聯,諗住同佢地鬥波,點知佢地淆dee喎...
我地叫跟隊佢地就走人,跟住上番5人場踢...擺明驚左我地...
我地本身諗住再上5人場去踩佢地場,但係有人黎,就留番係度鬥波~
係上次5人場果d飛仔,都唔係勁,所以唔怕佢地,照踢~~
另外又有隊幾茅的人黎,有個係「鬍鬚阿叔」,
仲有個著AC的都幾茅,但我地又唔怕,照踢~~
先贏左d飛仔一次,之後一直都贏唔到...
因為幾茅果班狂贏... 我好盡力呀,狀態幾好,
d人都唔係好mark到我,但係其他人一人錯一次就輸好多波...
最後阿叔都走埋,諗住踢多鋪,贏番次啦,點知都係輸... 走人!
尋晚發現bio book2好多野要記,溫左1/3咋...
今晚要衝埋另外果d佢!! 唔係真係溫唔切其他科喇...

0 Comments:

發佈留言

<< Home